Midsommar, Sex and the city och ett år äldre!!!

Japp, nu va helgen slut..... Det går fort när man har kul!!!

Det va en kall midsommarafton, men det va trevligt. Firade med familjen. Precis som det skall vara!

Igår gjorde vi inget vettigt alls på dagen.
På kvällen va det Bio som gällde för min del!!!
Sex and the city!

      

Den va jättebra!! Började till och med gråta ett par gånger....

Nu har jag precis plockat undan det sista från tårtkalaset..... Födelsedagen har varit superbra! Är nöjd med mina presenter! Fick precis det jag hade önskat mig + lite till.....
Har tyvärr inte invgt cykeln, för det har regnat hela dagen.
Hoppas på kanon vädet i veckan i stället! (har hört rykten om det...)

Nu skall jag hoppa i mysen och slå min ner i soffan.....

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0